shadow

Editor's Note

A front-page story in the Jan. 8 issue - "Math teacher call your image consultant" - contained quotes from British educators John Berry and John Dunford. The way the story was written, both men appeared to have been interviewed by the Monitor. In fact, neither man had.

The quotes from Mr. Berry appeared in The Daily Telegraph and The Times of London, while Mr. Dunford's remarks were from a letter he wrote to the Guardian. Our story should have been clear about the source of these quotations.

The Monitor apologizes to John Berry, John Dunford, the Telegraph, the Times, and the Guardian. And we deeply regret misleading readers.

(c) Copyright 2001. The Christian Science Publishing Society

of 5 stories this month > Get unlimited stories
You've read 5 of 5 free stories

Only $1 for your first month.

Get unlimited Monitor journalism.