News In Brief

Correction

In a front-page story April 3 on the Philippines by Paul Quinn-Judge, it was incorrectly reported that the owner of the Manila newspaper Daily Express was Benjamin Romualdez, Philippine ambassador to Washington and brother of Imelda Marcos. The owner is Roberto Benedicto.

We want to hear, did we miss an angle we should have covered? Should we come back to this topic? Or just give us a rating for this story. We want to hear from you.

Loading...

Loading...