CORRECTION COCorrection for 12/13/91

In the Dec. 13 article on the visit of China's premier to India, the Monitor should have stated that China was intending to boost its own diplomatic position. Due to an editing error, Tibet was implied.

We want to hear, did we miss an angle we should have covered? Should we come back to this topic? Or just give us a rating for this story. We want to hear from you.

Loading...

Loading...