shadow

Correction

The review heading for ``Who Got Einstein's Office?'' on Oct. 13 omitted author Ed Regis's name. The Monitor regrets the error.

of 5 stories this month > Get unlimited stories
You've read 5 of 5 free stories

Only $1 for your first month.

Get unlimited Monitor journalism.