Correction

Last week's ``Justice'' column mentioned a lawsuit, based on California's Child Abuse Reporting Law, in which the parents of a 12-year-old girl were suing three physicians and a hospital. It was incorrectly reported that the parents said their daughter may have been a victim of sexual abuse; it was the physicians who had reported such suspicions. The Monitor regrets the error.

We want to hear, did we miss an angle we should have covered? Should we come back to this topic? Or just give us a rating for this story. We want to hear from you.

Loading...

Loading...