News In Brief

Correction

In a Page One article in Friday's paper on bribery charges in West Germany, the Monitor reported incorrectly on Friday that there had been a verdict in West Germany's Madaus case. Instead, the uncontested facts were established in court that pharmaceutical entrepreneur John-Werner Madaus had donated 566,000 marks to the Christian Democrats via party-related foundations and deducted this amount from taxable income. A court verdict is to be given Nov. 5.

We want to hear, did we miss an angle we should have covered? Should we come back to this topic? Or just give us a rating for this story. We want to hear from you.

Loading...

Loading...