[ No headline ]

A jury said CBS and Dan Rather did not show ''reckless disregard for the truth'' in a ''60 Minutes'' broadcast that linked a doctor to a fraud scheme. The jury ruled against the physician in a $4.5 million defamation suit.

About these ads
Sponsored Content by LockerDome

We want to hear, did we miss an angle we should have covered? Should we come back to this topic? Or just give us a rating for this story. We want to hear from you.

Loading...

Loading...

Loading...

Save for later

Save
Cancel

Saved ( of items)

This item has been saved to read later from any device.
Access saved items through your user name at the top of the page.

View Saved Items

OK

Failed to save

You reached the limit of 20 saved items.
Please visit following link to manage you saved items.

View Saved Items

OK

Failed to save

You have already saved this item.

View Saved Items

OK